"iphone whatsapp arşivlenmiş sohbetler nereden görülür"

Pazartesi, Aralık 07, 2015

iphone whatsapp arşivlenmiş sohbetler nereden görülür

İphone whatsapp arşivlenmiş sohbetlere / mesajlara nerden bakılır? nasıl silinir?


iphone 4 , 5, 6 veya 5s, 6plus ios işletim sistemli cep telefonlarında whatsapp mesajlaşma uygulamasının bir takım özelliklerinin yerleri karışıktır.
bizde iphone da ayar blogumuzda sizlerle bunları tek tek ekran görüntüleriyle paylaşmaya devam ediyoruz.
iphone da yanlışlıkla veya bilerek arşivlediğiniz sohbetleri veya mesajları tekrar bulmak veya silmek istiyorsunuz. sağa çekiyorsunuz yok, sola çekiyorsunuz yok, whatsapp ayarlar dan sohbetler sekmesine giriyorsunuz ama arşivlenmiş sohbetleri bulamıyorsunuz. buyurun iphone da arşivlenmiş sohbetleri bulma görme ve silme işlemi nasıl yapılır beraber okuyalım çok basit.


İPhone Whatsapp Arşivlenen Sohbetleri tek tek silme
iphone da whatsapp Arşivlenmiş sohbetlerini bulmak, görmek, okumak veya silmek için iphone whatsapp sohbetler bölümüne giriyoruz ve mevcut sohbetleri yukardan aşağı doğru çekiyoruz. alttaki resimde de görüldüğü gibi üstten arşivlenmiş sohbetler çıkıyor. oradan iphone whatsappta arşivlediğimiz bir sohbeti görme okuma silme işlemini gerçekleştirebiliriz. telefon numarası girmeden tüm sohbetleri temizlemeden silmeden sadece istediğimiz arşivlenmiş sohbetleri tek tek silebiliriz.

iphone+whatsapp+arşivlenmiş+sohbetler
Bu konu şu cevapları içerir;
iphone whatsapp arşivlenen sohbetleri bulma görme okuma silme tek tek silme
whatsapp iphone arşivlenmiş sohbetleri silme
iphone whatsapp arşivlenen mesajları bulma görme silme okum
iphone whatsapp arşivlenmiş yazışmalar nerede nasıl görülür nasıl silinir.
whatsapp iphone arşivlenen 1 mesajı sohbeti silme
sadece bir sohbeti silme


başka bir iphone püf noktasında buluşmak dileğiyle.

9 yorum:

  1. Teşekkürler yardımcı oldunuz

    YanıtlaSil
  2. Allah Razı olsun. Ara tara bulamıyordum bir türlü. Arşivleri bulmak niye bu kadar zor anlamadım ki.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin bende iphone da whatsapp'ı ilk açtığımda arşivlenmiş sohbetleri bulamadım gerçekten çok aradım
      internete de baktım doğru düzgün birşey bulamadım.
      daha sonra kendim kurcalayarak buldum.
      onun için bu blogu açıp insanlarla bulduklarımı paylaşmak istedim. sizlerde yorumlarla bana böyle geri bildirimler yapınca çok mutlu oluyorum.
      genelde yapanlar çeker gider yapamayanlar kalıp küfür yorumları yazar. :) (ne kadar paylaşmaya teşvik edici hareket)

      Sil
  3. Bu konu aynı zamanda şu sorulara cevap niteliğindedir;

    whatsapp arşivden çıkartmak?
    whatsapp arşivlenen mesajlar nerede iphone?
    whatsapp arsive nasil girilir?
    whatsapp arşive nasıl girilir?
    whatsapp arşiv temizleme iphone?
    whatsapp arşiv okuma?
    whatsapp arşivlenen sohbeti geri alma?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ALLAH razı olsun kardeşim çok teşekkür ederim

      Sil
  4. Androitler gıbı gonderdımız resımleri sildiğimiz halde nasıl tekrar ulasırız

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. whatsapp da ses kayıtlarının yeri nerede diye bir konum var. o konunun sonunda iphone whatsapp klasörünün yolunu da gösteriyor. orada bulabilirsiniz.

      Sil